آوند پرینتر

مرجع فروش لوازم، مواد و قطعات مصرفی انواع ماشین های اداری، فروشگاهی و بانکی

آوند پرینتر

مرجع فروش لوازم، مواد و قطعات مصرفی انواع ماشین های اداری، فروشگاهی و بانکی

آوند پرینتر؛ مرجع فروش لوازم، مواد و قطعات مصرفی انواع ماشین های اداری، فروشگاهی و بانکی می باشد. از جمله کالاهایی که آوند پرینتر عرضه می کند: کارتریج، تونر شارژ، چیپست، دستگاه کپی، بارکد خوان، صندوق فروشگاهی، فیش پرینتر، لیبل پرینتر، کاغذ عکاسی، انواع لیبل و ریبون، پول شمار، پرینتر سوزنی، تانک جوهر، جوهر، موبایل پرینتر، ماشین حساب و... می باشد. بخش آموزش و مقالات وبسایت آوند پرینتر، مرجع کاملی برای علاقمندان به مطالب تخصصی ماشین های اداری است.

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

شارژ کارتریج

دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۰۱ ب.ظ

خدمات شارژ و سرویس کارتریج

شارژ کارتریج پرینترهای لیزری و دستگاه کپی توسط مجرب ترین تکنسین های ماشین های اداری انجام می شود. در هنگام شارژ یک کارتریج، بررسی سلامت قطعات کارتریج نیز انجام می شود. قطعاتی همچون درام، بلید، مگنت، چیپست و… که در صورت نیاز تعویض می شوند. آوند پرینتر با سال ها تجربه در زمینه ماشین های اداری مطمئناً اعتماد شما را جلب کرده و شما را مشتری خود خواهد کرد.

شارژ کارتریج

با اطمینان کارتریج خود را تحویل دهید

خدمات سرویس کارتریج چکیده ای از خدمات توسط آوند پرینتر است که شامل بسیاری از دستگاه های پرینتر HP می شود. آموزش شارژ انواع کارتریج HP در قسمت آموزش و مقالات آوند پرینتر بصورت مصور تهیه گردیده و رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته، اما یک سازمان یا ارگان نمی تواند تعداد زیادی از کارتریج های لیزری خود را بصورت سعی و خطا و آموزشی شارژ نماید.
این کارتریج ها باید توسط تکنسین های با تجربه و به سرعت انجام شود. در این زمینه و همچنین جهت عقد قرارداد با شرکت ها، سازمان ها و ارگان ها، آوند پرینتر می تواند راهنما و در نهایت خدمات آنرا به عهده بگیرد. برای استعلام قیمت شارژ کارتریج HP ، با ما تماس بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۷ ، ۲۱:۰۱
نوید محمدی